SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Farah, Teman Khalwat Shah Jaszle Hilang Kerja Kerana Shah Jaszle

Farah, Teman Khalwat Shah Jaszle Hilang Kerja Kerana Shah Jaszle

Memang sedih apa yang terjadi terhadap Farah, gadis yang ditangkap khalwat bersama Shah Jaszle.
Farah Diarah Letak Jawatan Sebab Shah Jaszle
Dia telah diarahkan meletak jawatan dalam tempoh 24 jam selepas Shah Jaszle datang menyerang di tempat kerjanya baru-baru ini.

Farah merupakan seorang pekerja di sebuah bank di Bangsar.
Gara-gara serangan daripada Shah Jaszle itu, pihak pengurusan mengarahkan Farah untuk meletakkan jawatan dalam tempoh masa 24 jam.
Kata Farah:-
Jika dia memberitahu media saya adalah kru produksi, bagaimana beliau tahu tempat saya bekerja! Shahz ditemani tunangnya, Puteri “menyerang” saya di bank tempat saya bertugas Rabu lalu tanpa pengetahuan saya dan kebenaran dari pihak majikan. Dia buat kecoh dan menjerit-jerit memarahi saya.
Bukan setakat itusaja, Shahz turut bekerjasama dengan kru program hiburan, Galaksi merakamkan kekecohan yang berlaku di premis bank itu. Pihak pengurusan kesal dengan kejadian tempoh hari dan mengarahkan saya untuk meletakkan jawatan dalam tempoh 24 jam kerana isu saya dikhuatiri memberi imej negatif kepada syarikat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir