SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Ayu Raudhah Tidak Mahu Berlakon Adengan Peluk Lagi

Ayu Raudhah Tidak Mahu Berlakon Adengan Peluk Lagi

Menghormati statusnya sebagai isteri dan ibu, pelakon kelahiran Alor Setar, Ayu Raudhah mengakui sebolehnya akan mengelakkan adegan berpelukan dengan artis lelaki dalam naskhah drama yang akan dibintanginya selepas ini.
[TERKINI] CARA MUDAH DAPATKAN PANGGILAN PERCUMA DARI CELCOM 
[PANAS] ADIBAH KONGSI KISAH YG PALING BEST!! 
[GAMBAR] KERETA PALING SELAMAT DI DUNIA!! 

Menurut aktres itu lagi, suaminya, Zaquan Adha tidak pernah menghalang dirinya untuk kembali aktif berlakon selepas melahirkan cahaya mata sulung mereka, Muhammad Aisy Qaiser pada Mac lalu.
“Suami saya tidak pernah menghalang untuk saya kembali berlakon. Dia juga tidak pernah menyimpan perasaan cemburu jika saya kembali berlakon atau berlakon dengan orang lain, kerana dia seorang yang sangat sporting.
[GAMBAR] SEBAB PROTON MASIH JADI YANG TERBAIK!! 
[PANAS] UNTUK BACAAN KAUM WANITA SAHAJA!! 
“Tapi sebagai isteri orang, saya tahu di mana batas-batas yang perlu saya lalui. Takkan dengan status saya sekarang ini, saya mahu mengambil watak peluk? Itu sama sekali akan saya elakkan dan saya pasti ramai pihak faham dengan status saya sekarang ini,” ulasnya menerusi portal Murai.
Pasangan sama cantik sama padan ini telah melangsungkan pernikahan pada 20 Januari 2011 di kampung halaman Ayu yang terletak di Kedah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir