SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Cerita Artis

Home » , » Cikgu VS Murid Bertinju

Cikgu VS Murid Bertinju

As salam
macam-macam la sekarang ni. terbaru cikgu vs murid bertinju dalam kelas. aduhai apa la salah budak tu. kalau yang ditinju tu lelaki c.z tak banyak cakap la sangat. tapi yang ditinju tu. PEREMPUAN. anak dara. bukannya anak teruna. apa la nak jadi. tolongla k. c.z ulang sekali lagi. Murid PEREMPUAN tahun 5. nak tahu kenapa murid tu ditinju oleh guru dia???? sebabnya salah jawab soalan. aduyai takkan la salah pun kene tinju. positif la sikit. awak tu cikgu dan budak tu murid. dan awak sebagai cikgu memang dah ditugaskan untuk mengajar dibayar gaji setiap bulan. pernah tak pikir gaji yang diberi halal atau haram sekiranya kerja tersebut dilakukan dengan sebegitu rupa. pandai-pandai la pikir. Dahla kene tinju dekat kepala sebanyak 5 kali pulak tu. Cikgu cikgu kalau ye pun nak mengajar/ mendidik guna otak jangan hanya fikirkan perasaan. betulkan niat. kalau dah fed-up nak mengajar quit terus tak perlulah nak tinju kepala budak.



p/s : Kalau budak tu anak c.z memang dah lama kena saman cikgu tu. buat malu profesion cikgu je...hampeh

2 baca dan rajin ulas :

THE LEKAT LEKIT STORY said... Balas Komen

saya pun baru buat entri pasal ni.. agak melampau cikgu tu

NUR AYNIE said... Balas Komen

kesian budak tu huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir