SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Nabila Huda Tak Serik Kahwin Dan Nak Anak Lagi

Hiburan : Gambar | Nabila Huda Tak Serik Kahwin Dan Nak Anak Lagi


Pelakon Nabila Huda Suhaimi (Nabila) tidak pernah serik untuk berkahwin lain kerana keinginannya untuk menambah bilangan anak.

Bagaimanapun, Nabila, 28, berkata, impian itu terpaksa dipendamkan buat masa ini kerana dia masih belum menemui teman lelaki yang sesuai untuk bergelar calon suami.
"Saya sangat mahukan anak. Semakin Keisha (anak perempuan pertamanya) membesar, semakin berkobar-kobar keinginan untuk saya menambah anak.
"Masalahnya, saya belum berjumpa dengan calon yang menepati kehendak saya. Saya mahukan lelaki yang matang dan berfikiran terbuka, dapat menerima dan menjaga saya seadanya," katanya 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir