SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Pertunangan Saya Dibuat Saat Akhir - Diana Danielle

Hiburan : Gambar | Pertunangan Saya Dibuat Saat Akhir - Diana Danielle


Pada Ahad yang lalu, bertempat di kediamannya di Damansara, aktres Diana Danielle dilaporkan telah bertunang secara senyap-senyap dengan aktor Farid Kamil. Namun, hingga kini, baik Diana Danielle mahu pun Farid masih belum menjelaskan mengapa mereka berbuat demikian.
Diana Danielle: Pertunangan Saya Dibuat Last Minute


Hari ini bertempat di Saloma Bistro, Diana yang turut hadir dalam sidang akhbar filem animasi SuperSquad berusaha menjawab segala persoalan ini kepada pihak media.

"Bagi saya, pertunangan itu merupakan proses di mana saya dan Farid melangkah ke satu lagi peringkat dalam hubungan kami dan saya memilih untuk tidak menghebahkannya. Jika kami bernikah pasti saya akan memberitahu kepada umum kerana itu perkara yang perlu diberitahu.

"Persediaan juga dibuat pada saat akhir dan kami cuba mencuri masa yang ada untuk mengadakan majlis ini. Saya tidak mahu terlalu bercakap pasal perkara ini. Saya anggap ini satu percubaan untuk kami lebih mengenali antara satu sama lain.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir