SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Shaheizy Sam Berehat Dari Berlakong Sepanjang Ramadhan Tahun Ini

Hiburan : Gambar | Shaheizy Sam Berehat Dari Berlakong Sepanjang Ramadhan Tahun Ini


Tidak menerima tawaran berlakon atau aktiviti seni sepanjang ramadan ini, aktor Shaheizy Sam akui mahu berehat selama sebulan sepanjang menjalani ibadah puasa selepas 4 tahun tidak dapat berbuat demikian.

Shaheizy Sam berkata, dia bukan sahaja bercuti untuk berehat malah mahu meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga tercinta. Seperti ramadan tahun lalu saya pasti akan terikat dengan penggambaran filem, tetapi untuk ramadan kali ini saya mahu berehat.


"Lagipun saya sudah lama tidak bercuti panjang. Jadi, rasanya ramadan kali ini bulan yang sesuai untuk saya bercuti kerana selain boleh berehat, saya juga dapat meluangkan masa untuk keluarga.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir