SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Suami Irma Hasmie,Redza Jauh Lebih Baik Daripada Nabil

Hiburan : Gambar | Suami Irma Hasmie,Redza Jauh Lebih Baik Daripada Nabil


Biarpun pelakon dan pengacara, Irma Hasmie telah selamat mendirikan rumahtangga dengan pasangannya, Redza Syah Azmeer pada 29 Jun yang lalu, namun nama bekas kekasihnya , Nabil Raja Lawak masih lagi dikaitkan dengannya oleh beberapa pihak.




Apa tidaknya, ada yang cuba membandingkan suami Irma Hasmie dengan Juara Raja Lawak Musim 2 tersebut. Tidak kurang juga yang mendakwa suami Irma Hasmie jauh lebih baik daripada Nabil.


Nabil Raja Lawak berkata, dia akui langsung tidak terkesan dengan apa sahaja dakwaan tersebut kerana dia kini telah pun bahagia dengan kehidupannya sendiri bersama isteri tersayang.


"Saya rasa, ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya kerana saya sudah lama tiada kena mengena dengan kehidupannya. Lagipun, saya punya keluarga saya sendiri.


"Jika benar seperti dakwaan orang itu, baguslah untuk Irma dan sebagai orang yang pernah mengenali dirinya saya doakan semoga dia bahagia dan cepat-cepatlah timang cahaya mata," katanya yang telah pun mendirikan rumahtangga dengan wanita pilihannya, Nazirah Ayob sejak setahun yang lalu.


Nabil dan Irma sebelum ini pernah menjalin hubungan cinta selama tiga tahun bersama, namun cinta mereka putus di tengah jalan.


Nabil yang hanya terima apa jua pandangan yang diberikan terhadap dirinya berharap pihak yang bijak menilai dirinya itu akan dapat memberikan tunjuk ajar kepada yang lain supaya menjadi lebih baik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir