SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Riza, Bakal Suami Larang Izreen Bawak Watak Perempuan Sundal

Hiburan : Gambar | Riza, Bakal Suami Larang Izreen Bawak Watak Perempuan Sundal

Meskipun hanya akan menamatkan zaman bujangnya lebih sebulan lagi, dramatis, Izreen Azmindar Mohd Aznam atau Izreen Azmindar, 27, akui bakal suaminya, Muhamad Riza Baharudin sudah mula melarangnya membawakan watak antagonis yang keterlaluan.
Riza Larang Izreen Azmindar Bawa Watak Sundal


"Sebenarnya semasa dia mula mengenali saya, dia sudah sedia maklum saya seorang pelakon dan dia tiada masalah untuk saya meneruskan kerjaya saya selepas berkahwin.


"Cuma, dia ada menasihati saya supaya cuba menghadkan sedikit lakonan saya supaya tidak melakonkan watak-watak seperti wanita 'sundal' atau pelacur selepas berkahwin.


"Sejak awal lagi, dia tidak berkenan jika saya membawakan watak pelacur yang berpakaian seksi serta menjayakan aksi ghairah bersama pelakon lelaki lain. Namun saya terima dan akur kerana saya sendiri akan berusaha mengelak untuk berlakon sebegitu,"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir