SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Segmen : "Saya gembira minggu ini kerana.."

Segmen : "Saya gembira minggu ini kerana.."

salam Jumaat...rindunya dekat Semenanjung..tak sabar tunggu minggu depan nak balik Penang..
untuk elak kebosanan dan menghargai pembaca blog aka blogger-blogger yang sudi singgah..c.z nak cari seberapa blogger untuk join..Segmen : Saya gembira minggu ini kerana...


Nak sertai??
mudah sahaja..
1) tajuk entry : Segmen : "Saya GEMBIRA minggu ini kerana...."
2) letak header blog yang terbaru dan link ke entry ini...
Chegu Zubir
3) LIKE sini...sebagai tanda sokongan anda..
4) taip kisah gembira anda minggu anda..dengan ayat permulaan :
"Saya gembira minggu ini kerana......"
5) siap step 1-4, post url entry pada ruang komen entry ni...
mudah kan..semua yang join akan dilistkan dalam entry khas..
"Grab Traffic hari ini dengan KLIK SINI"


segmen expired: 1159 malam ni 18052012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir