SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » “Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab..”

“Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab..”

Contest yang TERSANGATLAH BEST  bagi yang menang...

SAMSUNG GALAXY S II jadi miliknya
Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab
Contest yang cun habis oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub

kenapa nak Samsung Galaxy S II??? ha meh sini baca jawapan dan sebab kenapa saya seorang blogger dan bakal guru prasekolah nak Samsung Galaxy S II ni..

Saya Nak Samsung Galaxy S II sebabnya...

1) body yang cun dengan wajah yang serius cantik...dengan body cun dan wajah cantik SAMSUNG GALAXY S II ni akan buat aku kelihatan awesome. dan hebat dimata orang lain..mahunya tidak kejer biasa tapi handphone sebulan gaji punya harga...memang best!!

2) dapat capture banyak gambar dan rakam video best dan kualiti gambar sah-sah la memang "TERBAIK"( BoboiBoy). Sebab apa terbaik???sebabnya dia punya kamera 8 MP dengan flash sekali untuk kamera belakang, kamera depan 2 MP..best kan???

 Dengan adanya SAMSUNG GALAXY S II ni akan aku tangkap dan sebat semua video/ gambar terbaik yang berlaku dalam hidup seperti masa tengah ambik scroll konvokesyen, masa tengah nak akad nikah, gambar anak ketika kecil dan gambar keluargaku. dan dah ambik konfirmla dengan telefon ni mudahkan untuk simpan dengan ruangan memori yang besar.18GB paling rendah dan paling besar 32GB..terbaik kan 

.banyak gambar, banyak ruang dan besar nilainya..berbaloi-baloi

3) mudahkan nak update blog dan surf perkara-perkara penting seperti bayar itu, bayar ini, semak gaji. dan macam-macam lagilah. dengan ada nya WIFI aka internet. senang. tak perlu nak kelek( bawak) laptop yang besar kesana ke mari hanya keluarkan handphone SAMSUNG GALAXY S II dan surf la takkan nak baling sungai kot ...

4) senang nak pergi mana-mana dengan kewujudan GPS..jadi tak perlulah tercangak-cangak ( terpinga-pinga) kalau nak pergi satu tempat atau kawasan. hanya taip nama tempat dan search..InsyaALLAH GPS yang ada dalam SAMSUNG GALAXY S II akan tunjukkan.

so banyak lagi sebab dan sebab paling best..ialah sebabnya aku belum pernah ada lagi telefon bimbit semahal dan secanggih SAMSUNG GALAXY S II. dapat sebijik konpem tak lepas punya. 

Kesimpulan memang 

SAMSUNG GALAXY S II TERBAIK DAN HEBAT SERTA GEORGEOUS...

Mai Sebijik SAMSUNG GALAXY S II..

Kepada Sesiapa yang nak join contest ni .KLIK SINI.cepat sehingga 18 November 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir