SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , » Kenapa Rumah Tak Siap Lagi??Ape Citer ni???

Kenapa Rumah Tak Siap Lagi??Ape Citer ni???

http://1.bp.blogspot.com/-d19PizE6clI/TZsUWxN3zZI/AAAAAAAAABs/k2Nn7RdoQEw/s1600/rumah+tak+siap.jpg
Kalau nak jadi pemaju tu buatla kejer bebaik..hai menyusahkan orang je bila tak siap...luahan yang sama turut dibuat oleh pelakon dan pelawak, Syanie...
Semua ini, kata Syanie, terjadi gara-gara pemaju asal rumah itu, Pinggir Kiara Sdn Bhd (PKSB) gagal menyiapkan projek tersebut seperti mana yang dijanjikan.
 Syanie 'Berang' Rumahnya Terbengkalai
” Ramai di antara kami yang dah bayar lebih 80 peratus daripada harga rumah itu yang pada tahun tersebut dijual sekitar RM200,000.
” Bila pemaju baru ambil alih (selepas pemaju asal gagal berbuat demikian), ada pembeli asal yang telah dinafikan hak mereka kerana kononnya pembayaran yang dibuat kepada pemaju lama ‘tidak tulin’, lambat bayar dan macam-macam hal lagi.
” Yang paling mengecewakan, ada rakan kami yang rumah mereka sudah pun dijual oleh pemaju baru kepada pembeli lain, macam mana tu?,”
 Harap pemaju perumahn cepat-cepat la settle kan masalah ni...jangan sampai orang dah tak percaya syarikat anda lagi...

Nak BlackBerry PlayBook???
klik :
ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir