SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » Terima Kasih Cinta

Terima Kasih Cinta

salam..hai semua...watpe mlm2 nih..hek2..mlm apenyer dah msuk tgh malam da...hehhee

entry tuh aku tulis sebagai tnda terima kasih kepada si "dia"...
petang td b4 g klas jam 2 dia kol..katanya dia dah siap renew....
lesen ketanya yang mati hari jumaat lalu...
penat jugak la dia menunggu kat pejabat JPJ tuh...nk renew lesen...nasibla die g agak awal la jugak 
dalam jam 10 keatas cmtuh la...hek3
time die kol dia tnya aku dah makan lum...
aku jwb....xlgi...minum jer...sirap
pastu dia kata lagi...
jom petang ni g Alamanda....teman dia g bli brg..
aku tnpa banyak soklan mengiyakan jer ajakannya tanpa sebarang keraguan....
ptg tuh dia dtg ambik aku....kitaorang g Alamanda....
pastu dia ajak aku g tgok bju area pakaian lelaki..
dlm hati ni..kat sapelah pulak budak ni nk bli bju....



resit pembelian...hek3...bukti3
dia membelek2 1 bju tu....aku tgok cntik gak..

sekali tgok harga aduyai...RM 199.00
mau dkt 200 tuh...pergh mahal giler....
sekali tnya ade less sehingga harga die jdi rm 99.50....

sekali die tnya: 
sesuai x bju ni dgn aku?
aku ckp ok...jew..hek3....
dalam hati klu dpt bju ni layn jew..hek3...
pastu dia suh aku cuba semua...sekali bila dah byr die kata...
ambikla bju ni...s hadiah hari lahir thun lepas....cz aku xdpt hadiah lagi
aku terkejut la...xsgka ad kejutan upanyer...
perbezaan harga after n b4 less
Baju hadiah drpd "dia"
time bday dia....dia dapat ksut ..tapi xla semahal baju aku tuh...aku x mampu..hek3

to "dia" ku ucapkan TERIMA KASIH CINTA......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir