SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » Diari Hidupku- 01 Oktober 2010- Bahagian 1

Diari Hidupku- 01 Oktober 2010- Bahagian 1

hari ini cm biase ....Jumaat 01 Oktober 2010

6.45 pagi'
-hari ini agak lwat aku bangun....tu pun dalam 6.50 bru ku bngun..mengantuk....hehehe....yelah maunyer tak mengantuk...tidur kul dekat jam 4 pagi...selamatla petang tu dah cover tidur sejam...kih3....cm biasa....kul 6.55 bru solat subuh...ish3....apa la nk jadi dengan diri ini...terlalu lalai dan jrg mengingatiNya...menunaikan suruhanNya dengan sewenang2nyer....

7.35 pagi
mcm biase hari ni jumaat, maka dekat msjid ada bacaan Al-Quran secara beramai-ramai...namun apabila kuar je bilik...teringat aku dah lewat kalau lalu depan rumah warden konpem warden berdiri tgu pelajar yang lewat....hur....aku mengintai dr depan toilet yg nmpak umah warden....rmai gak yang dah kne tahan...kerana lambat...kalau aku turun konpem kne jugaj siap kne tulis nama lagi....aduyai....aku ambek keputusan utk lepak bilik dulu bila line dah clear bru g kelas...

8.30 pagi..
kne turun jugak g klas...kalau x lagi msalah...hurm..ad lagi dalam 6 orang yang seangkatan dengan aku...apabila lalu depan rumah warden..sekali warden tgh tgu berdiri terpacak depan jalan...aku yang jalan tanpa pikir sekeliling wat xtau jer...sekali kwn2 yang depan ku berhenti..plik...skli aku toleh kanan warden tu tgh perhati aku dan kawan2...apa lagi...cm biasa la....kne la berleter...aduhai tensen gak kepala otak ni.....kalau aku dapat solotape mukut dia best ckit...padan muka...aku masih ingat soklan dia yang buat aku bngang,....tapi aku diam jer..hormat kalau dia sama ngn aku conpem kne.....dia tnya aku "kos pa?"...aku pun jwbla "prasekolah". pastu dia pun kata " ajar budak2 jgn perangai pun ikut budak2 jugak". .ingat aku saja2 nk lewat.....cibai tul....tu la tau menghukum jer...bukan nk tnya sebab....tu la namanyer ustaz tapi belajar pedagogi masuk tlinga kanan kuar telinga kiri........aku n kwn2 dilepaskan pas dia dh pnat berleter....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir