SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Leuniey Mengaku Sedang Belajar Mencintai Apek

Hiburan : Gambar | Leuniey Mengaku Sedang Belajar Mencintai Apek


Menerusi Metro Ahad, semalam, Leuniey tampil memberikan penjelasan mengenai status hubungan mereka berdua dan gambar yang dimuat naik.


Kata Leuniey, dia dan Apex sekarang ini bukanlah hanya berkawan biasa sahaja.
Mereka berdua hakikatnya sedang mengenali peribadi diri masing-masing dengan lebih mendalam lagi.
Malah, Leuniey juga berharap agar semua pihak menghentikan cerita palsu yang mengatakan mereka berdua sudah pun bertunang.
“Bagaimanapun saya akui kini kami dalam fasa mengenali antara satu sama lain. Selepas ini saya harap tidak timbul lagi gosip tidak benar seperti kami kononnya sudah bertunang.
“Yang penting, kami kini bukan sekadar kawan biasa. Saya tahu gambar saya dan Apek dipaparkan di sebuah blog. Saya rasa itu perkara biasa. Ia sekadar gambar,” kata Leuniey.
Nampaknya, mungkin kali ini hubungan Apex dan kekasih barunya lebih serius.
Dan semoga juga jodoh mereka dipanjangkan hingga mendirikan rumah tangga. Amin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir