SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Edry Abdul Halim Nafi Kurus Kerana Sakit

Hiburan : Gambar | Edry Abdul Halim Nafi Kurus Kerana Sakit


Komposer dan pengarah filem terkenal, Edry Abdul Halim menyangkal dakwaan bahawa saiz fizikal dirinya yang semakin kurus sejak kebelakangan ini kerana menghidap sebarang penyakit.

Edry, 36, berkata, perubahan fizikalnya itu adalah disebabkan kesedaran tentang perlunya dia menjaga kesihatan diri dan mengakui mengunjungi pusat kecergasan setiap hari.
"Alhamdulilah saya sihat dan setakat ini tidak mempunyai sebarang penyakit dan perubahan fizikal saya tiada kena mengena dengan perkara itu.
"Saya kurus kerana saya bersenam setiap hari kerana ingin memastikan badan saya sentiasa sihat dan bertenaga," ujarnya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir