SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , , , , , , , » Hiburan : Gambar | Kajol Ingin Berlakon Sehingga Umur 70 Tahun

Hiburan : Gambar | Kajol Ingin Berlakon Sehingga Umur 70 Tahun

Membintangi filem-filem cereka bercorak komersial bukan lagi sesuatu yang dikejar oleh bintang Kuch Kuch Hota Hai, Kajol. Sebaliknya, dia lebih gemar menjayakan sesebuah filem yang berorientasikan wanita yang keuntungannya tidak seberapa jika dibandingkan dengan filem-filem cereka bercorak komersial.Kajol: Saya Mahu Berlakon Sehingga Usia 70 Tahun
"Kalau boleh saya mahu buat sekurang-kurangnya 3 buah filem yang boleh meninggalkan kesan serta mampu mencipta sejarah dan industri perfileman Bollywood dan untuk ke arah itu, saya tengah cari skrip yang sesuai.

"Saya dan Ajay (suami) juga sudha berbincang untuk berkolaborasi dalam sebuah filem bersama tetapi buat masa ini kami masih belum mencapai apa-apa keputusan lagi kerana sibuk mempromosikan filem Son Of Sardar yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

"Apapun selagi hayat masih ada, saya masih mahu berlakon sehingga usia saya 70. Siapa tahu saya boleh berlakon sebagai seorang nenek yang seksi dan jelita,"katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir