SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , » Hiburan : Saiful Apek Akur gagal dapat semula wang RM 200,000

Hiburan : Saiful Apek Akur gagal dapat semula wang RM 200,000

Pelakon dan pelawak popular, Saiful Apek akhirnya akur dan reda apabila keputusan mahkamah yang membatalkan tuntutan beliau terhadap penerbit, David Teo yang didakwa gagal melunaskan pulangan pelaburannya berjumlah RM200,000 sebelum ini.


Bercuti dengan yang tersayang 6hari 4 Malam di Gunung Fuji,Tokyo > KLIK SINI
Sambut Hari Ibu dengan Ibu tersayang > KLIK SINI
Buat Manicure Kuku dengan diskaun 36% > KLIK SINI


Saiful Apek

Apalagi saya boleh buat apabila, saya mungkin itu bukan rezeki saya dan saya tidak mahu membangkitkan lagi isu itu lagi.

“Bagaimanapun, saya tetap berbangga dengan cara saya memperjuangkan isu tuntutan ini.

“Saya mungkin ‘buta kontrak’ tetapi jika diberi skrip boleh saya faham malahan, ramai artis yang tidak faham isi kandungannya,”
katanya pada sidang media hari ini.

Tuntutan tersebut berkaitan bayaran untuk filem Lady Boss dan Anak Mami Kembali selepas dia yang membintangi kedua-dua filem berkenaan di mana Apek melaburkan wang hasil lakonannya RM100,000 sejak 2005.


Ticket PERCUMA Men In Black III > KLIK SINI
Bercuti di Hotel paling best dekat Bangkok > KLIK SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir