SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , » Khairul Fahmi (Apex) bagi penjelasan kenapa muka dia merah..Mabuk ker??

Khairul Fahmi (Apex) bagi penjelasan kenapa muka dia merah..Mabuk ker??


Penjelasan Khairul Fahmi Che Mat tentang gambar dia menghadiri parti dan muka "merah"...


Apex Kata Muka Merah Sebab Panas, Bukan Mabuk!
Saya tidak sentuh (arak) dan muka saya ketika itu merah kerana suasana dalam itu (parti) panas dan sesak, menyebabkan muka saya jadi begitu.
Dalam parti itu, saya duduk dengan orang yang saya kenal dan ada juga saya tidak kenal langsung.
Jadi, saya tidak tahu siapa yang mengambil gambar itu atau siapakah empunya sebenar gambar itu.
Bila saya tengok gambar itu pagi tadi (semalam), selepas dimaklumkan seorang rakan, saya agak terkejut. Tetapi, saya ingin menegaskan yang saya tidak ada kaitan dengan benda itu (arak) seperti dilihat dalam gambar
Inilah harga yang perlu dibayar apabila menjadi seorang yang popular.
Ke mana saya pergi, sudah pasti akan bertemu peminat dan mereka mahu merakam gambar. Pada parti hari jadi berkenaan, saya tidak terkecuali menjadi perhatian dan ada yang mengambil gambar “
p/s: kalau popular pun kalau tak pergi tempat-tempat camtu pun boleh ape..elakkanlah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir