SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Handphone siapa lebih canggih????-Dialog Hantu Kak Limah Bonceng

Handphone siapa lebih canggih????-Dialog Hantu Kak Limah Bonceng

Usop dan Kak Limah  sedang membanggakan hp diaorang semasa
menonton filem Hantu Kak Limah Bonceng ( Sequel Hantu Kak Limah Balik Rumah ).




USop : “HP  aku dah 3.5G . Kalau browsing internet tak putus-putus.”
Kak Limah : “3.5G jerrr?? HP aku da 4G. Bluetooth radius 5km.”
Usop tidak mau kalah..mana boleh tahan asyik kena ajer dengan Kak Limah.
Usop : “HP aku tahan air.”
Kak Limah: “HP aku tahan api.”
Usop : “Handphone aku touch screen, semua guna jari.”
Kak Limah: “La, touchscreen jer? HP aku tak payah guna jari, guna lidah pun boleh.”

Usop : “HP aku ada TV”
Kak Limah : “Mesti siaran free jer tu. HP aku lagi banyak channel,Astro beb”
Usop: “HP  aku ada tayar dan sport rim, macam kereta …”
Kak Limah : “Jangan nak kerek, HP  aku ada pam minyak. Korang isi minyak di HP  aku.”
Usop : “HP aku ada garaj.”
Kak Limah : “Dasyat lagi HP  aku, ada ruang tamu!”
Usop: “HP  aku boleh terbang, esok aku nak pergi ke Singapore, naik HP aku la…”
Kak Limah : “Hmm, HP  aku ada lapangan terbang. Korang mesti mendarat di HP aku.”
Usop : “HP aku pernah jadi Juara Catur peringkat kebangsaan!”
Kak Limah : “Eleh setakat kebangsaan jer…, HP  aku pernah juara olimpik, angkat berat”
Usop : ” tapi HP ayah aku sejuk bro, ada aircond.”
Kak Limah : “Grrrrrrrr… dah la, aku tidur dulu. Esok kita sambung, banyak lagi kehebatan HP aku.”
Padahal sebenarnya HP diorang  hanyalah Nokia 3310.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir