SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Cerita Artis

Home » , , , , » "saya pakai ketat-ketat pun dosa saya suami tanggung"

"saya pakai ketat-ketat pun dosa saya suami tanggung"

Contoh suami yang dayus....membiarkan isteri
menjaja tubuh mereka dengan memakai pakaian yang ketat sehingga lelaki lain ghairah melihatnya

Bila suami dayus


Main game ni boleh menang PS3 dan HDTV?
ads

2 baca dan rajin ulas :

nashanadz said... Balas Komen

singgah cni dan follow.. selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak che'gu.. hihi

emm mengenai entry ni, saya hanya mampu beristighfar.. teguran itu perlu bagi menyedarkan semua pihak.. semoga pihak suami mahupun isteri dibukakan pintu hati untuk bertaubat insyaALLAH.. kita doakan jela.. kita boleh benci sesuatu perkara tu tapi janganlah kita mengutuk perkara yang kita benci itu.. Maha suci Allah yang membolak balikkan hati ini, istqamahkan lah aku ke jalanMU ameen..

syieda_joy said... Balas Komen

syieda copy link ini utk entry syieda. ^_^ tqvm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir