SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , » Panas- "Saya Masih Single Dan Totally Available": Izreen Azminda

Panas- "Saya Masih Single Dan Totally Available": Izreen Azminda

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSilAyHfMHlJB763HHu8YQ-WJwRl4bvSOUR57klxq4LyquxzYMBKenal tak dengan Cikgu Zakiah dalam drama Juvana..ala yang drama lakonan tunang shera ayob tu....zahiril tak salah..nama sebenar watak cikgu zakiah ni Izreen Azminda...
dalam satu temubual dia ada menyatakan tentang
status nya yang masih belum berpunya...aik..mana nak pergi tu yang lelaki???baca tak habis lagi...ha sudah ramai la nak mula meminang artis ni...nak dijadikan isteri...

Kata-kata Izreen :
“Status saya masih lagi single, totally available. Kini, umur saya sudah mencecah 26 tahun, mak pun sudah bising,” kata Izreen tanpa berselindung.
“Saya tak kisah dijodohkan dengan sesiapa, itu semuanya di tangan tuhan. Andai kata diberikan pilihan, saya suka lelaki yang pure Malay. Contohnya, saya suka melihat wajah Zulhuzaimy, Fauzi Nawawi & Ady Putra. Pada saya, mereka benar-benar lelaki Melayu asli,” balas Izreen apabila ditanyakan mengenai ciri-ciri lelaki yang menjadi pilihan hatinya.
“Buat masa ini, saya hanya menfokuskan kerjaya lakonan. Namun, saya tidak menolak andai kata ditakdirkan menemui jodoh dalam masa terdekat,” balas Izreen mengakhiri cerita peribadi.

Gambar izreen yang pasti buka mata...hehehe
“Saya Single, Totally Available” – Izreen
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir