SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , » Aktres "malu" jadi model

Aktres "malu" jadi model


Pelakon drama televisyen, Manohara mengaku masih tidak percaya dia ditawarkan menjadi model.
Namun begitu, dia beranikan diri untuk belajar dan mencuba sesuatu yang baru.
“Saya belum pernah mencuba tapi,
saya paksa diri untuk belajar. Walaupun saya dalam dunia hiburan, tapi saya masih malu,” katanya ketika di temui di Permata Hijau, Jakarta.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9vkjhaLriy-nOzQgiO37ATHS5qfqpRpVuVIZR9hCxzoiNPjXu

Aktres “Supergirl” itu mengaku bahawa dia memang seorang yang pemalu sejak kecil.
Untuk membuang rasa tidak percayakan diri, Manohara mempunyai caranya yang tersendiri.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxrt-EpO7-H5Opr_pAFC3hmckL_-ESFO15LwROnVhMBGnvrkdmOEFrCQntVQ6VFEx5esyuVpP3QeRNES_WE5kbl9BalkbfT44csTgDcEeJlajgqWzSGWdZUviiiSgLYtd5yNNqJc885Wpx/s1600/manohara-seksi-4.jpg
“Hidup ini adalah cabaran. Kalau kita punya kekurangan, kenapa ia tidak boleh diubah? Jadi saya akan cuba sukan yang mencabar untuk mengusir rasa malu dan kurang keyakinan, "katanya.

Aktres kelahiran 28 Febuari 1992 ini, sedang mengikuti kelas lakonan dan kursus pidato umum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir