SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » Salah Kah Aku Memohon Maaf???

Salah Kah Aku Memohon Maaf???

malam tatkala embun pagi mula membasahi bumi
tatkala semua makhluk ciptaanNya merehatkan diri
aku kebingungan
salah kah aku...???

salah aku kerana terlalu kerap mengucapkan kata maaf???
salah kah aku kerna ingin selalu dimaafkan???
salah kah aku sekiranya ingin dirimu mencintaiku???

salah kah aku andainya ku ingin memilikimu??


ku sedar ku tak seberapa jika dibanding mereka
teman-teman mu, rakan-rakan mu
yang jauh lebih baik dari diri ini


tapi ku perlukan kemaafan dari dirimu
kerna ku amat menyayangi dirimu
seperti ku mencintai diriNya dan juga ibu bapaku


Ya Allah, kau buka kanlah hatinya
agar dapat memafkan diri ini
agar ku dapat merasa lebih tenang dan yakin menghadapi
cabaran akan datang
kerna hanya padamu tempat ku bermohon
kerana padaMu jualah yang dapat mengabulkan segala
permintaan di hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir