SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » #9 Nuffnang VS Solat

#9 Nuffnang VS Solat

Ape yang aku bermimpi adalah, solat-solat aku tersenarai dalam BE nuffnang.

Aku terfikir jugak, kita berusaha sungguh-sungguh dapatkan BE nuffnang dan macam-macam kita lakukan. Sebab ape? Sebab kita nampak "current earning" BE kita. Kenapa tak dengan solat kita? Adakah cukup nak bawak ke hari perhitungan nanti?

Kalaulah kita boleh nampak "earning" solat kita sekarang kan? Mesti kita berusaha  
nak tau apa sambungan entry tu [ klik sini ]

baguskan blogger ni..sambil berblog berdakwah lagi...sama2 mengingatkan antara satu sama lain....

kata blogger nih..dia nak c.z promote blog dia sebab,
"aku inginkan pertolongan darinya. Yela kan, orang yang rajin BW mesti ramai datang blog dia balik. Elok sangatlah kalau Chegu Zubir ni promote blog aku"
Sape blogger tu????c.z selalu BW ek????hehehe...kadang2 je...folower pun ciput...
Blogger yang dimaksudkan ialah
klik header bwh nih k
amacam????ada kenai ka???walaupun blogger ni duduk kat perantauan...Perancis kowt..tapi dia tetap ambik tau tentang apa yang berlaku kat negara kita Malaysia....Terjah Belog die k
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir