SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , » #5 Nak Jadi Kawan Rupa Mesti CUN/HENSEM...

#5 Nak Jadi Kawan Rupa Mesti CUN/HENSEM...

ha...amacam dengan tajuk...mungkin tak sedar ada jugak orang yang jenis pilih rupa dalam berkawan...pada c.z, nak berkawan tak perlu pilih...kenapa perlu pandang pada rupa seseorang utk kawan????setiap orang dijadikan dengan kelebihan dan kelemahan kita sebagai kawan akan bantu dan melengkapkan...betul tak?????
Jom baca entry nih..dari seorang blogger...nama blog die: [ klik sini ]


orang kurus macam model tak nak kawan dengan orang gemuk macam saya? *saya selalu dengar tentang isu ini, tapi bukan semua orang macam tu. setiap orang berbezakan?

saya paling tidak suka bila ada manusia yang terlampau memilih kawan malah dengan rasa bongkaknya mengutuk orang lain yang yess kita lihat memang orang tu lawa lah kan. *diingatkan sekali lagi, bukan semua orang macam tu, kawan kawan saya banyak cantik manis kiut miut, alhamdulillah nak je kawan dengan orang gemuk macam saya. hehe..*

setiap orang tu pasti ada kelebihan dan kekurangan masing masing. mungkin dia tidaklah sehebat badan model, tapi otaknya mungkin lebih hebat dari bill gates yer tak? mungkin anda kurus cantik hensem boleh jadi [ sambungan entry ]


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIDmxf6iD0jQwUKuAnQyQ14i5I_8LzI3tbkKaEisSt1Erhxacb4yT_5AiYNXKoPOmIueeYulx5tvPNvj3Q5SGMh3EO5hRVD5ten6R3MzAOuGJwV8p0U3AbNjqvfUA6fPDzMFQy66_85wU/s1000/henra.png
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir