SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » #25 Petua Tahan Lama...Bacaan Dewasa...

#25 Petua Tahan Lama...Bacaan Dewasa...

Semenjak 2 menjak nie entry makin panas nie...Jangan marah yer.. Tajuk jer gempak tapi entry masih suci.
Meh Layan sikit petua nak lama nie..



Gambar sekadar hiasan tiada kena mengena dengan entry ni
(Amboi korang...tengok gambo pisang jer suker)

Meh baca petua nak tahan lama.....

KELAPA PARUTUntuk lebih tahan lama… selama 2 tahun. Belah kelapa dan ambik sebelah sahaja. Gunakan pada 31 December 2010. Dan sebelah lagi pada 1 Januari 2011. Wah?… tahan sampai 2 tahun kan?… Amazing GresteQuer! Jangan lupa hujung tahun nie cuba tau…

NASI/LAUK
Biar tahan lebih lama… jangan gunakan jari pasal jari korang ada bakteria. Sebab tu lauk cepat basi. Ceduk la pakai sudu ke, sudip ke.

PAKAIAN TAHAN LAMA
Jangan rendam dalam serbuk pencuci lama sangat elak guna washing mach… Jangan jemur bawah mentari terik elak guna bleach… Jangan [ baca lagi petua tahan lama disini ]


amacam aik..semua buka mata luas nampak...double meaning ek..aip..tak cukup umur lagi...hahaa
entry ni datangnya daripada blogger [ ni
 apa2 hal jom kita geledah dan selongkar blog die..hehehhee
http://4.bp.blogspot.com/-HTaXbb1q90w/TdYElqpy5TI/AAAAAAAAAtA/BCU8gMGJj3Q/s320/header+1+copy+copy.png
klik pada header untuk terjah dan kenal dengan blogger ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir