SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » #17 Opocot Mak Engkau.....

#17 Opocot Mak Engkau.....

APA TU SINDROM LATAH???

Kalau sebut ja latah, semua orang akan terbayangkan orang tua yang melatah tah hapa-hapa ja yang keluaq dari mulut. Ada yang siap menari-nari..oiiiiiiiiii....syok ooo kacau orang latah..hihi jahat aku. Tapi latah ni sebenaqnya orang muda pun ada. Ada jugak artis  yang melatah...errrrrrrrr..aku pun...hihi. Tapi aku takda la melatah yang bukan- bukan...Aku melatah yang baik-baik ja [ayat cover]..hahhaha

AKU SUKA KACAU ORANG LATAH

Huiiiiiiiiii...dulu zaman aku study kat UiTM, aku memang ada kawan yang kuat [ baca lagi disini ]


entry ni merupakan hasil nukilan peserta ke 17 segmen....jom kita kenal dengan die..memang blogger
yang hebat dan terbaik..entry pun bermakna....jom2...klik header dan kenal dengan die
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiD5OtgjO86LxJYPFRTPZjw7PTvKtVDBK4IVCTvVmru590d9b44jiNzD6pVp3EXDWtqADt_1mxItLzk2kEEICmE3RQ_SnyGA_Jcf6eZXFBgIOVfj7N6A8z9kU-HiYT9oLFkexgnUR1Yalc/s1600/banner+baru.jpg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir