SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Cerita Artis

Home » , » Nak Tunggu Dia Mai Atau Pi Cari ?????

Nak Tunggu Dia Mai Atau Pi Cari ?????

Assalam semua...
baru selesai jemur baju sesi kedua...semalam dah basuh dan dah jemur...
korang suka tunggu dia datang atau korang cari????


apa dia yang nak cari atau tunggu tu???

C.I.N.T.A....
cinta melibatkan 2 hati....
tau kan

apa pendapat korang tentang 5 huruf nih???korang lebih suka cari atau tunggu je...
ada sesetengah kata kalau cari nanti kalau tak dapat merana
ada yang kata lagi tunggu je bila nak datang. kena cari jugak

apa pendapat korang...jom komen dan bagi pendapat korang...saje nak dengar apa korang pikirkan...tq kepada yang komen



1 baca dan rajin ulas :

OIN NAZIRA said... Balas Komen

salam...best jugak topik ni..pembaca..komen kay..
sy pun tercari2 makna cinta sampai skang..takut ad..suka ad..mcm2 perasaan..bila pikirkan..sebb ni soal kehidupan hakiki kan???
sedar x sedar..sy mungkin dah jumpa jawapannya..kita y pergi cari cinta tu..cinta y hakiki..iaitu cinta pada Sang Pencinta..ALLAh..di situlah y sebenarnya..sbb bila kita cinta pda dia..dia akan berikan segalanya...

Tpi sy manusia biasa y terkadang tersilap langkah dan cara..harap masih ada ihsan drinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir