SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Cerita Artis

Home » , , , , , » SELAMAT HARI LAHIR MAK DARI ANAKMU....BET SAYANG MAK SGT3

SELAMAT HARI LAHIR MAK DARI ANAKMU....BET SAYANG MAK SGT3

SALAM SEMUA....
tanggal hari ni 27 januari merupakan tarikh yang bersejarah dan 
perlu aku ingat setiap tahun, setiap masa, setiap detik, setiap waktu.....
27 januari atau 27/01 merupakan tarikh lahirnya

seorang insan yang amat ku sayangi dan aku PALING cintai iaitu ibuku....
RADZIYAH HASSAN....


selamat hari lahir mak...
bagi aku dia seorang ibu yang baik,,,penyayang....tegas dalam lembut....
dia seorang yang tidak berputus asa...walaupun ayah dah lama pergi....
since aku umur 1 tahun...namun dia tetap berusaha membersarkan kami adik beradik...
pada dia kami je harta yang ditinggalkan...so dia jaga aku n my sis dengan baik..bagi pelajaran....
cz dia xnak disebabkan tiada insan yang bergelar ayah dalam hidup kami menyebabkan kami rasa tidak sempurna....bagi ku dialah AYAH dan dia lah IBU.....
 jam 12 tgh malam td....
 dia dah berumur 59 tahun...anakmu ini mendoakan agar kau kan terus sihat selalu...
seterusnya dapat hidup bersama2 dgn kami agar kami dapat membalas jasa dan budimu 
membersarkan kami sejak kecil...
sehinggalah ke hari ini...

TERIMA KASIH MAK DAN SELAMAT HARI LAHIR....


P/S: sayangilah ibu bapa anda kerana mereka lah harta yang paling berharga di dunia....ingatlah andai kita ditegur adalah utk kebaikan kita bukan kerana mereka membenci kita....andai kita kehilangan mereka....mampukah kita mencari ganti mereka seperti kita mengganti baju, kereta yang hilang..tepuk dada tanyalah iman....

3 baca dan rajin ulas :

eQuRlz said... Balas Komen

Selamat hari lahir juga buat makcik Radziyah :) Semoga sihat-sihat selalu..

meh baca "Penilaian Kesesuaian Pemohon Skim pembiayaan Perniagaan PUNB."

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... Balas Komen

betOl tue cikgu...kalau dOrang dah tk ada siapa lagi kina nak bermanja kasih sayang ibu tue. kalau ada mak mertua pun x sama..kina bertuah sebab ibu bapa kina masih ada lagi. buat cikgu zubir tabah yew.

Cikgu Fikri said... Balas Komen

Wah...
tak sangka samer besday ngan saya...
Selamat Hari lahir diucapkan kepada makcik Radziyah....
Sungguh beruntung makcik dpt anak sebaik abg zubir ni...
heehehe...
Semoga panjang umur dan dirahmati Allah S.W.T selalu...
Amin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir