SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Cerita Artis

Home » » Laporan Dokumentasi...Konvo....

Laporan Dokumentasi...Konvo....

tadi rumate aku..dapat panggilan dari salah seorang clasmate prempuan utk ambik maklumat berkaitan laporan yang perlu disiapkan oleh kami berlima berkaitan majlis konvo yang telah berlansung pada hari Sabtu yakni semalam lah..hehehehe....pas blik dr makan aku tgok de sekeping A4 putih tertulis laporan yang pelbagai dan seterusnya nama orang yang akan menyiapkannya....aku as Ajk Dokumentasi semestinya kena wat laporan bahagian dokumentasi.....laporan yang disediakan meliputi aspek perancangan program, pelaksanaan program dan penilaian program yang berkisar tentang kekuatan, kelemahan dan cadangan penambahbaikan program....selepas aku edit ckit video n tgok jap...aku trus wat benda alah tu....cz esok diorang dah nak kutip..aku citer jer..apa yang leh citer.,...walaupun idea xde dalam kepala ni...hehehe..bantaila labu...

ni screenshot laporan aku...hehehhee

0 baca dan rajin ulas :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir