SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » KeRJa Oh KerJa.....

KeRJa Oh KerJa.....

hurm...kadang2 pnat jugak kan nak menyiapkan kerja yang diberikan...cmne ye nk qoyak ( bahasa kelantan yang bermaksud gtau )...hahahaaha....yelah...kdg2 rasa cm terbeban plak...huhuhu...tapi bila orang dah tgok kelebihan yang ada kat diri kita ( cm aku ni yang pndai create video) jadi cm susah lak cz kdg2 demand manusia terlalu tinggi melampaui kemampuan kita...huhuhu....hujung minggu ni nak kne siapkan video persaraan..sape lah nak tolong aku yer..satu ape xmula lagi....cmne yer...ap2 pun yang pnting time hari nak guna tu..bnda tu aka video tu perlu siap...kalau x hbisla ( atau xmeriah la majlis )..hehehehhehhe...

namun begitu...apa yang perlu dilakukan sekarang ialah mengumpulkan bahan terlebih dahulu...tadi dah jumpa dengan Pn. Ramoh ( Naqibah aku like cm guru kelas la atau mentor )..dia la yang akan bersara nanti....hehehee...dia da bg gmbr tapi dia save dlm power point....aku dah save skli prob xleh buka fail...aduhai...Tension....xpe2....DUGAAN....BE PATIENT yer...jgn mudah mrh..

lagi satu sibuk dengan MaJLis KonVoKesyen PrASeKolaH yang akan berlangsung pada sabtu ni...xtinggal bpe hri je...huhuhuhu....aku perlu handel bahagian dokumentasi...ini bermaksud semua yang berkaitan dengan ambik gmbar, video dan sebagainya...semua under aku...yang dibantu oleh dua orang junior..farhana dan hasnah....n aku juga mendapat tugas utk mengetuai bacaan doa hari tu..masuk yang ini...dah kali ke -3 if xsilap aku jadi pembaca doa utk majlis sedemikian..hehehhehe....

mcm2 kerja yang perlu dibuat kan...dengan study yang x bermula apa2 lagi...hahahaah....hrp2 semuanya berjalan dengan lancar dan baik....Amin...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir