SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Gambar | Yuna Zarai Sahkan Tiada Hubungan Istimewa Lagi Dengan Qi

Hiburan : Gambar | Yuna Zarai Sahkan Tiada Hubungan Istimewa Lagi Dengan Qi


Ekoran khabar angin yang mengatakan penyanyi popular, Yuna sudah pun tidak mempunyai apa-apa hubungan istimewa dengan Qi Qushairi, MH Online telah bertanya mengenai kebenaran berita tersebut kepada Yuna saat bersua dengannya di majlis pelancaran 'Yuna Homecoming Concert 2012' di Tropicana Golf & Country Resort petang semalam. 
qi

Bagai sudah sedia tahu bahawa persoalan tersebut akan ditanya pihak media, Yuna dengan relak memberitahu;
      
“Buat masa sekarang, kami tidak lagi mempunyai apa-apa hubungan istimewa bagi memberi ruang kepada saya dan dia untuk fokus dengan kerjaya masing-masing. Saya hormati Qi sebagai seorang pengacara dan pelakon dan begitu juga sebaliknya. Kami masih lagi berkawan baik.
 
“Malah dua tiga hari lalu kami ada lepak bersama dan hubungan kami cukup baik. Cuma mungkin kerana faktor jarak membuatkan kami mengambil keputusan untuk memberi ruang kepada diri masing-masing.
 
“Kalau ada jodoh, adalah tetapi buat masa sekarang saya lebih selesa untuk beri tumpuan pada kerjaya seni saya,” ujar Yuna.
 
Ketika ditanya MH Online apakah status Yuna sekarang, Yuna dalam nada seloroh dengan spontan memberitahu;
 
“Saya ‘single but not available’”.
 
Apapun, Yuna tetap mengharapkan agar peminat mendoakan yang terbaik perihal hubungan mereka berdua pada ketika ini.

sumber : MH Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir