SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , , , » Hiburan : Scha risau jika tak dapat tawaran berlakon selepas jadi isteri Awal Ashaari

Hiburan : Scha risau jika tak dapat tawaran berlakon selepas jadi isteri Awal Ashaari


Pelakon Scha Al-Yahya,29, mengakui berasa risau sekiranya dia semakin kurang menerima tawaran berlakon selepas bergelar isteri kepada pengacara Awal Ashaari, 31, pada Mei ini.


suka entry ni..KLIK SINI

Scha berkata, perasaan itu mula wujud ketika dia sibuk membuat persiapan perkahwinannya namun percaya bahawa rezeki itu akan berada di mana-mana sekiranya seseorang itu berusaha.
"Saya pernah juga terfikir, adakah saya masih diterima oleh para penerbit dan peminat-peminat selepas berkahwin nanti atau mungkin dah tak laku?
SEGMEN JOM SINGGAH BLOG SAYA KLIK DISINI-EXP 27042012
sertai segmen : JOM SINGGAH BLOG SAYA
akan tamat jam 12 tengah malam ini..cepat3..peluang trafik hujung minggu..
klik header untuk sertai
"Tetapi saya percaya rezeki itu akan sentiasa ada sekiranya bakat dan kualiti kerja kita seiring," katanya.
p/s: Kalau lepas kahwin ramai hilang mata pencarian...mesti ramai manusia tak kahwin kan...:)
suka entry ni..KLIK SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir