SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » » blog aku bukan blog tempat aku kutuk atau mengata

blog aku bukan blog tempat aku kutuk atau mengata

hurm...dalam dunia sebenar kita tak dapat nak luah apa yang patutnya kita luahkan..bila diluah kepada individu yang kita harapkan..kita akan ditemplak...
itu yang buatkan tak semua orang jadi tempat untuk kita cerita segala-galanya...bila cerita dekat kawan...dia akan gunakan bila kita tak nak atau tak dapat tolong dia..kadang-kadang dah hilang kepercayaan dekat manusia ni....bila kita cerita kita ditemplak...perlu ke sedemikian...biarlah blog jadi tempat segalanya diluahkan dan aku menulis blog bukan untuk mengata apatah lagi mengutuk..terutamanya insan-insan yang aku sayang..kerna aku sedar aku pun masih tak sempurna..but sometimes kita kena luahkan apa yang dirasa..kalau pendam makin dipendam lama-lama apa akan jadi..bila diluah dengan catatan...boleh juga kurangnya rasa tidak puas hati atau sedih itu...bukan semua diceritakan di laman ini...dan laman ini hanya diwujudkan sebagai perkongsian apa yang dibaca dan apa yang ingin dikongsikan..kepada yang sentiasa komen dan bagi sokongan..terima kasih...kepada yang terasa atau terkilan dengan apa yang ditulis...catatan tersebut bukanlah berniat mengaibkan anda apatah lagi memalukan..hanya sekadar meluahkan....seribu kemaafan dipohon andai apa yang ditulis menimbulkan kemarahan di hati...SAYA SAYANGKAN AWAK :) saya takkan malukan awak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir