SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , , , , » "Kawan Saya Punya" : Benjy

"Kawan Saya Punya" : Benjy

Susah jugak yer...kadang-kadang orang lain punya benda kita pulak menanggung risiko...hurm, hati-hati dengan kawan anda...tidak semua kawan
adalah yang menguntungkan kawan.

"Dadah Itu Milik Rakan Saya", Kata Benjy
“Saya mempunyai pengetahuan mengenai dadah itu tetapi bukan saya yang mengawalnya,” katanya ketika pemeriksaan semula oleh peguam Amer Hamzah Arshad yang mewakilinya.
Benjy berkata kedudukan dadah jenis syabu itu dimaklumkan oleh pembantu peribadinya, Afifi Hamid ketika mereka dalam perjalanan ke tempat memancing sebelum dia ditangkap.
“Fifi (Afifi) kata Zizi (Nor Azizi) tunggu saya di rumah dalam sejam dan ketika itu Fifi kata Zizi hisap ais (syabu). Dia kata Zizi ada tinggalkan paket syabu kat rak buku,” katanya.
Nak BlackBerry PlayBook???
klik :
ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir