SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » #14 Annoying Betul Hang Noh!!!

#14 Annoying Betul Hang Noh!!!

kau duk hostel, banyak benda annoying yang kau terpaksa simpan dalam hati sebab rule hidup dekat hostel  MESTI BERKONGSI. wajib, compulsory. ah, sadis. nak tacing tapi aku rasa macam tak kena je. bukan dia buat aku terasa tapi dia buat aku marah bai. jadi aku perlu bersabar sampai satu tahap dimana sudah terlebih limit jadi terpaksa aku hamburkan di dada blog *tumbuk manja dada blog sambil berkata, 'mencik-mencik !' (pengulangan perkataan yang sama dalam satu ayat adalah tidak digalakkan tapi aku buat jugak lantak kau)


1. dah cebok berak tak tau nak gantung balik paip dekat tempat dia.


thing in circle tu.

nak kata bodoh memang tak ah kan sebab semua study kos hebat-hebat. medicine, dentistry, nursing. tapi apasal dungu sangat lepas guna [ sambung baca disini ]

blogger mana yang tak puas hati ni???nak tau???klik [ sini ]
malas nak klik????meh kite terjah dengan header die
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg69FmmssK1Xw4A9VQCGBK-Fm95GNDxJNXs2CyrG8z00NYPeQxjx0Y3dyzDB-a_BQOYNlWawKkmFy0GDT81LdFlJw1o2nl1YmkgvnbIjkxIE1_UGFlWE3g89th6zfj2K0YEXp_ynwCf0N8W/s1600/60.jpg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir