SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » » #1 : ketiak-wanita-idaman-lelaki

#1 : ketiak-wanita-idaman-lelaki

#1 : ketiak-wanita-idaman-lelaki

huhu agak panas juga tajuk ni..kalau korang rasa tajuk ni panas jgn lupa untuk masuk ice box..Aku tak taw nak bwat entri pasal apa ari ni.. sambil di temani coki coki aku menaip entri ini.. iaitu ketiak idaman lelaki atau jejaka melayu terakhir..

Korang tau tak ketiak jenis apa yang menjadi idaman lelaki ni? apa tak taw..patutlah ko tu wanita.. kalau lelaki mesti taw kan apa jenis ketiak yang menjadi idaman atau yang di impikan.. baru2 ni aku layan AF9 iaitu merupakan rancangan realiti tv yang paling boring abad ni..sorry kepada penyokong kuat rancangan ni..

walaupun boring2 aku layan juga macam orang bongok.. masa sedang mendengar dedangan lagu yang didendangkan tiba2 aku ternampak plak ketiak peserta wanita AF.. bukan sengaja untuk nampak tapi aku
ternampak secara tidak sengaja.. di situlah aku mendapat ilham untum membuat entri bongok ni..

okey tibalah masa untuk menyatakan ketiak yang menjadi idaman lelaki ni.. aku terus direct to the point la, tak payah nak guna ayat yang berbunga-bunga lagi...ketiak yang menjadi idaman lelaki adalah ketiak yang
tak ada bulu atau pun licin macam gambar kat atas tu yang aku jumpa kat google..

Walaupun secara normalnya orang yang dah matang pasti akan ada bulu....[NAK BACA LAGI KLIK SINI]

 ::::
::::::
:::::::
:::::::::
::::::::::::
 ::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::
Cerita tersebut merupakan entry dari peserta pertama segmen " Segmen " Chegu Zubir Promote Blog Anda" "

Jom kita macam-macam entry dalam blog peserta pertama yang bernama RAHMAD ni
klik link bawah ( sebab blog die xde header da) die untuk ke blog die


Segmen Segmen " Chegu Zubir Promote Blog Anda" masih dibuka ..jom la sertai ramai,... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir