SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » Peserta Kedua Segmen Review Bersama Chegu Zubir

Peserta Kedua Segmen Review Bersama Chegu Zubir

ha...dah terjah blog Si Amirah..belum???terjah cepat...
hehehhee

sekarang 
kita berkenalan dengan peserta kedua pulak
milik  
Beatrice Kong





jom kita berkenalan jap dengan pemilik blog nih
Beatrice Kong.
"panggil saya mumui atau beat. kat kampung kazen mazen panggil mumui. kat kolej sekolah kawan panggil beat.
sepet ka mata saya?? tidak kan. orang kate sepet.
14/6 mak saya keluarkan saya. hek!
ingat tarikh tu jangan lupa bagi hadiah. hoho. saya tak minta cuma mengingati.
saya suka wana biru. semua saya mau yang biru. tett!!!"
 
( rujukan dari blog blog vz diari )


menurut si Beatrice
dia dah 1 tahun lebih ada blog

menjadikan blog satu ruangan untuk?
hiburan... peribadi..
 
berharap lebih banyak pembaca yg singgah walaupun entry kureng... hihihi..
 
apa yang dapat c.z katakan tentang blog Beatrice nih...

masa load page : laju gak
widget dia : kemas dan tersusun
amat sukakan Pooh...hehehhee

kalau nak tau lebih lanjut siapa dan apa isi kandungan blog die...

jom terjah

Blog vs Diari


 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir