SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » , » Penulisan Ku Buat Kali Terakhir

Penulisan Ku Buat Kali Terakhir

Assalam semua
ya...seperti tajuk di atas...
entry ini merupakan penulisanku buat kali terakhir
segalanya telah aku lalui selama 4 bulan bersama dunia blog...
menjadi seorang blogger....
entah...nak cakap suka
ada jugak dukanye
dan disebabkan kedukaan itulah yang menyebabkan aku
memilih jalan ini


aku terpaksa rakan-rakan
sudah lama ku pendamkan hasrat ini
selama ni..asal aku buat bloglist
seakan-akan tidak mendapat perhatian daripada sesiapa pun
hanya beberapa kerat..
itu pun boleh dibilang dengan jari
hurm...

namun aku masih sayangkan dunia blog
kerna masih mempunyai kawan-kawan blog
yang sentiasa menjengah blog yang tak seberapa ni
tak menarik
tak best
tak de Give away
apa lagi yer..
semuanya tak best la
hurm...aku memang tak pandai berblog...
sedih...yelah setiap pekerjaan pasti ada saat detik dan ketika
tidak seperti apa yang kita kehendaki
namun ku redha atas ketetapanmu Ya Allah
bersabarlah dan berdoa semoga di satu hari nanti dapat menjadi blogger 
yang hebat..yang disayangi oleh blogger2 lain
yang sentiasa dibaca setiap entrynya
sentiasa dikomen setiap entrynya

adakah angan2 ku ini terlalu tinggi???
berusaha la dulu...dapat atau tidak semuanya ketetapanNya
yang penting Usaha,Doa dan Tawakal..

mungkin ini jalan yang terbaik bagiku
dengan membawa diri
dengan hati yang lara kerana tidak bisa menjadi blogger yang the best
selamat tinggal dunia blog...

Assalamualaikum semua

*kata2 diatas merupakan dialog dalam sebuah kisah 
"Blog Ku Bukan Blog Mu"

p/s: c.z akan tinggalkan dunia blog bermula hari ini jam 9.45 pagi 
kerana pulang bercuti di kampung....dan akan kembali berblog seperti biasa pada sabtu/ahad akan datang.
selagi tak dapat jadi blogger otai,..xnak la buang blog ni..hehehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir