SweetMuslimah.com

Mereka Yang Sudi Membaca

Home » » Jadi Driver

Jadi Driver

hahahhaha...mst nk tau kan apa kaitan tajuk kat atas tu ngn aku....hehehe...yer...bru jer selesai Majlis Persaraan Pn. Ramoh....jadi driver bila??jap la..let me tel u one by one...hehehhehee....hritu ad seorang lect tiba2 panggil aku...time tu dalam Jabatan Ilmu Pendidikan...aku pun tertanya2 y dia panggil..pastu dia tnya" kamu boleh bwk keta kan???"...pastu dia kata t time hari persaraan dia suh aku bwk Pn. Ramoh dr. foyer ke garaj...hehehehe...aku dah tau dah keta apa yang nk nek..best nyew...Honda City...dah la bru lagi...sempat nk merasa keta bru..kih3...hrini aku bru je pas jdi driver..kah3...boleh tahan keta tu...sedap..dahla auto...hahaha...lyn jer....

nilah keta yang aku drive td....
  ok x???hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Baca...Terhangat Di Blog Chegu Zubir